dimarts, 15 de setembre del 2015

Hòstia

En una anterior entrada ja vaig explicar que aquest curs anava a gamificar 3r d'ESO. La veritat és que quan fas una cosa d'aquestes en la que hi ha poca experiència i vas a l'aula el primer dia a explicar la teua proposta estàs un poc pendent de la resposta de l'alumnat. Ahir va ser el meu primer dia en 3r ESO C i hui era en 3r ESO A. Aquest matí, estava contant l'argument del joc que vaig inventar i que podeu veure en l'enllaç i els comentava com poden sumar punts, guanyar vides o aconseguir insígnies, el que implica superpoders i des del fons de la classe quan tots estaven callats s'escolta en veu baixa un hòstia!!!, que significava que estava agradant la proposta, era de sorpresa per veure que una classe es pot organitzar així. No sé com quedarà tot açò, però de moment aquesta mala pauraula sona a que pot funcionar. Espere que sí, perquè organizar tot açò és molta feina.

Per als que seguiu el bloc (si hi ha algú, que no crec, però jo seguisc encrivint com el que tira botelles d'aigua al mar amb missatges) vos dic que aquest curs tindré menys activitat perquè estic volcat en el projecte de 3r d'ESO d'aquest curs, que té un bloc propi, i també en un bloc d'aula dels de 1r de batxillerat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada